Na naszą pielgrzymkę wyruszyliśmy z Zabrza Mikulczyc. Po całonocnym przejeździe nad ranem dotarliśmy do Gietrzwałdu, gdzie nawiedziliśmy sanktuarium Matki Bożej (Msza św.). Następnie po krótkiej przerwie był przejazd do Kowna i zwiedzanie miasta, następnie wyjazd w kierunku Wilna. W kolejnym dniu zwiedzaliśmy miasto Wilno - Starówka: Ostra Brama, klasztor prawosławny Ducha Świętego, klasztor Bazylianów, ul. Ostrobramska, Wielka, Zamkowa, Zakątek Gotycki. Msza św. w kaplicy Matki Bożej Ostrobramskiej. (Czas wolny). Zwiedzanie kościoła św. Apostołów Piotra i Pawła na Antokolu, Cmentarz Rossa i Góra Trzech Krzyży. Kolejny dzień naszego pielgrzymowania spędziliśmy w Trokach - miasteczko malowniczo położonego nad kilkoma jeziorami z pięknym zamkiem na wyspie. Msza św. i zwiedzanie kościoła WNMP w Trokach z cudownym obrazem Matki Boskiej Trockiej. Jest to drugi obraz pod względem znaczenia po obrazie Ostrobramskim, zapoznanie się z historią narodu karaimskiego, który kiedyś licznie zamieszkiwał w Trokach. (Czas wolny- możliwość zjedzenia kibinów oraz rejs statkiem po jeziorach). A w ostatnim dniu wczesnym rankiem wyjechaliśmy w kierunku polskiej stolicy, a dokładnie na warszawski Żoliborz, Msza św. w kościele p.w. Św. Stanisława Kostki oraz nawiedzenie grobu bł. ks. Jerzego Popiełuszki, zwiedzanie muzeum oraz zwiedzanie Świątyni Opatrzności Bożej.